Ärsyynnyin

Koska kansalaisopiston ilmoittautumisjärjestelmä petti, vaikka ensin ilmoitti että saan paikan ryhmästä. Sitten tuli vikailmoitus.

Olen epävarma

Koska odotan tietoa tuntiöitä paikasta jossa olen ollut jo vuoden ajan pätkissä opiskelun ohella. Työpaikka on kiinni rahoituksen järjestymisestä. Vai onko kyse muustakin?

Kaipaan

Selkeää tietä jota kulkea, tekemisen iloa, riemua, flowta. Merkityksiä. Löysin mielenkiintoisen ammatillisen koulutuksen siuston, melkein jo ilmoittauduin sinne. Mies veisi pakkohoitoon jos tämän kuulisi. Tarkoitus on saada gradu valmiiksi...ööö...maanataihin mennessä. Sen jälkeen muutama kirjatentti ja paperit ulos. Työelämä, täältä tullaan! Mutta minne hakisi? Nykyinen työpaikka tarjoaa töitä pätkissä ja pysyvän työpaikan ehtona on sitoutua hommaan, joka ei just tällä hetkellä nappaa. Siksi vilkuilen sivulle.

Pelkään

Huomista hammaslääkäriä, mutta menen urheasti.

Etsin vastauksia

Tein nettitestin, jonka mukaan olen:

Innostuva Suunnittelija

eloisa * iloinen * idearikas * innostava * visionääri * optimistinen * monipuolinen * seikkailija * korkealentoinen * hauska * myönteinen * vaihtelunhaluinen * nopea * inspiroiva * kekseliäs * eteenpäin menevä * spontaani * monilahjakkuus * lyhytjännitteinen * kärsimätön * itseverma * vapautta kaipaava *

Parhaimmillaan: iloinen, idearikas ja monipuolinen

Huonoimmillaan: levoton, keskittymiskyvytön ja kärsimätön 

  7-tyyppiä motivoi suunnittelu ja miellyttävät vaihtoehdot

"Minusta on hauskaa suunnitella uusia mielenkiintoisia asioita. Nautin innostavista ideoista ja uusista mahdollisuuksista. Toivon elämääni vaihtelua ja sopivasti jännittävää seikkailua."

 

Tämän kirjoituksen perusteella voisi luulla, että olen 20-vuotias. Mutta minä olen 33 v. Olen työskennellyt vastuullisissa tehtävissä ja selinnyt niistä kunnialla.

Kuka uskoisi?