En lukenut iltasatua itselleni, kuten eilen meinasin. En mennyt kiltisti nukkumaan vaan katsoin ensin Friendit, sitten Simpsonit ja sitten Dietit vaihtoon ja sitten Uutiset. Ihan ok ohjelmia, ei painajaisia. ;)  BB saa minun puolestani tarkkailla tällä kaudella ketä haluaa, boikotoin sitä. Kyllähän siihen koukkuun jää jos haluaa, mutta mun mielestä se on vaan niin puuduttavan virikkeetöntä katsoa mitä ihmiset kännissä sekoilee.

Omat siiderit kaadan kattilaan, koska aion kokeilla Nigellan siider-sinappi-kermakyljyksiä kera gnocchien. Tiedossa miehen kanssa vapaa viikonloppu kaksin, siksi tällainen repsahdus. :D (Nyt tulee ruokapuhetta, mutta lupaan että vain tämän kerran, muuten keskityn kevyempään elämään). Söin taivaallisia gnocceja sahramikastikkeessa viime pääsiäisenä Milanossa. Kotiin ostin yhden pussin sahramiriisiä risottoa varten ja sekin oli ihanaa! Sen verran olen kireä kauhanvarressa että en ymmärrä kerman lorauttelua risottoon tai miilunpolttajanspagetteihin (koska se ei sinne kuulu!), mutta lauantaina - kermassa haudutettuja kyljyksiä -ainakin resepti kuullostaa herkulliselta! http://www.nigella.com/recipe/recipe_detail.aspx?rid=111

Mutta nukkumisasiasta vielä: Olen siis tyytyväinen siihen että jätin BB:n väliin, mutta tyytymätön siihen että menin nukkumaan vasta klo 22:30. Olkoonkin, että sain viimeisen puolen tunnin aikana ihanaa pää- ja kasvohierontaa. Hartiat ovat reggaetonin ansiosta auki, niistä on kireys poistunut ja kuulemma nyt löytyy ne hierottavat lukot. Päässä ei ollut kipeitä kohtia (kuin ehkä kallon sisällä ;) ), sen sijaan kulmakarvat ja silmäkulma kulmakarvaluun kohdalla OVAT kipeitä. Olen tainnut olla liikaa otsa rypyssä? Kasvohieronta on ihanaa!

Rentona ja rypyttömänä mutta väsynein lihaksin menin nukkumaan ja nukahdin miehen kuorsauksen uhkasta huolimatta heti ilman korvatulppia. En ajatellut huolia ja kroppakin oli saanut hommia. Sitäpaitsi, söin eilen vain kaksi iltapalaa, sen greipin ja karjalanpiirakan kasvis- ja juustopäällysteelllä. Hyvä minä!

Perjantaina vuorossa hammaslääkäri, luento, kotitehtäviä ja bailatino. Mies vie tytön vanhemmilleen hoitoon, meillä tiedossa kotona remonttia ja gradua. Tehoviikonloppu? OIKEASTI haluaisin kerätä mustikoita, koska mulla on niihin himo.